E-ügyintézés, Hivatali kapu

A Magyar Állatorvosi Kamara 2018. január 1-től az E-ügyintézési Törvény előírásai szerint biztosítja az elektronikus ügyintézési lehetőséget a közigazgatási hatósági eljárások keretébe tartozó következő ügyekben:

Az E-ügyitézéshez az ezt igénybe venni kívánó ügyfélnek érvényes Ügyfélkapus regisztrációval kell rendelkeznie. Bejelentkezés után a www.magyarorszag.hu kormányzati weboldalon tudja elérni az E-papír szolgáltatást és az erre vonatkozó tájékoztatókat, valamint a fenti ügyekhez tartozó ügyleírásokat.

Az E-papír oldalon a „Témacsoport”-nál a Kamarai ügyintézés-t kell kiválasztani, az „Ügytípus”-nál pedig ki kell választani azon 4 ügytípus valamelyikét, amelynél az ügytípus után a zárójelben a Magyar Állatorvosi Kamara megnevezés szerepel. A továbbiakban minden szükséges mezőt ki kell tölteni, valamint csatolni a szükséges mellékleteket, majd mindezt a Küldés-re kattintva lehet elküldeni.


A tagfelvétel és a Praxis-engedély kérelmezése, valamint az Asszisztensi Névjegyzékbe történő jelentkezés megküldhető egy "sima" e-mail-hez csatolt dokumentumokkal az illetékes kamarai területi szervezet e-mail címére! ( E-mail címek ITT )

Az e-mail-ben küldés sokkal gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé, ezért ezekhez ugyan lehet, de nem szükséges használni az E-Papír-t ill. az E-Ügyintézést!

Az eljárások során MÁOK a birtokába kerülő személyes adatokat a mindenkor hatályban lévő vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

Az adatkezelő minden eljárásban a hatáskörrel rendelkező szerv (azaz a MÁOK vagy a MÁOK illetékes területi szerve). Az adatkezelés célja a megindított eljárásokban az ügyfelek beazonosítása és az eljárás lefolytatása. Az adatkezelés időtartama az eljárás lefolytatásához szükséges időtartam.

Kezelt adatok: vezeték- és keresztnév, anyja neve, születési hely, születési idő, valamint a kérelem típusától függően a csatolmányban szereplő adatok, igazolások és az egyes nyilvántartásokban rögzítendő adatok.

Üzemszünet vagy esetleges üzemzavar észlelése esetén kérjük jelezze a maok@t-online.hu e-mail címen.

Felmerülő kérdése esetén keresse a MÁOK Országos Irodáját e-mail-ben vagy telefonon!
Email: maok@t-online.hu
Telefonszám: +36 1 413 2490
Hivatali kapunk címe: MAOK (rövid név); 238813954 (KRID)


Felülvizsgálat a MÁOK által hozott közigazgatási határozatok esetében


Amennyiben nem ért egyet a MÁOK által hozott közigazgatási határozattal, úgy kérjük az ÁNYK-ban kitöltött űrlap használatával benyújtott keresetlevéllel kezdeményezzen felülvizsgálati eljárást elektronikus formában. Magánszemélyként erre az Ügyfélkapun, nem magánszemélyként pedig a Cégkapun keresztül van lehetősége. Kérjük beküldés előtt hitelesítse a keresetlevelet ÁNYK-n keresztül.

Az ÁNYK-ba letöltendő formanyomtatvány letölthető a következő linkről:
Keresetlevél

Részletes tájékoztató az E-ügyintézési lehetőségekről ITT


Tájékoztató együttműködő szervek részére:

Hivatali kapunk címe: MAOK (rövid név); 238813954 (KRID)

Információ átadási szabályzatunk ITT tölthető le.