E-ÜGYINTÉZÉS - HIVATALI KAPU - EGYÜTTMŰKÖDÉSRE KÖTELEZETT SZERVEK

Tájékoztató a Magyar Állatorvosi Kamara által biztosított

E-ügyintézési lehetőségekről

* * * * *

A Magyar Állatorvosi Kamara 2018. január 1-től az E-ügyintézési Törvény előírásai szerint biztosítja az elektronikus ügyintézési lehetőséget

a közigazgatási hatósági eljárások keretébe tartozó következő ügyekben:

- Kamarai Tagfelvétel

- Praxis engedély kérelem

- Állatorvosi Asszisztensi Névjegyzékbe történő felvétel

- Egyéb igazgatási kamarai ügyek

Az E-ügyitézéshez az ezt igénybe venni kívánó ügyfélnek Ügyfélkapuval kell rendelkeznie. Bejelentkezés után a magyarorszag.hu kormányzati weboldalon tudja elérni az E-papír szolgáltatást és az erre vonatkozó tájékoztatókat, valamint a fenti ügyekhez tartozó ügyleírásokat. (Ehhez érvényes Ügyfélkapus regisztráció szükséges!)

Az E-papír oldalon a „Témacsoport”-nál a Kamarai ügyintézés-t kell kiválasztani, az „Ügytípus”-nál pedig ki kell választani azon 4 ügytípus valamelyikét, amelynél az ügytípus után a zárójelben a Magyar Állatorvosi Kamara megnevezés szerepel. A továbbiakban minden szükséges mezőt is ki kell tölteni, és csatolni kell a szükséges mellékleteket, majd mindezt a Küldés-re kattintva lehet elküldeni.

Egyes ügytípusok részletezése:

Állatorvosi Asszisztensi Névjegyzékbe történő felvétellel kapcsolatos eljárás:

         - az ügyleírás a következő linken érhető el:

https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,9b7e1cd2-8108-4043-83a8-0f868fc14980

         - a kitöltendő e-papírt a következő linken találjuk:

https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=ASSZISZT_NEVJEGY

         - az Állatorvosi Asszisztensi névjegyzékbe történő bejegyzés díjmentes

Kamarai tagfelvételi és adatmódosítási eljárás:

         - az ügyleírás a következő linken érhető el:

https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,54282705-9320-4c94-8c8c-4c5b827389d0

         - a kitöltendő e-papírt a következő linken találjuk:

https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=KAM_TAG

         - a tagfelvételkor egyszeri 17 000.- Ft. regisztrációs díjat kell fizetni minden új tagnak, amit elektronikus eljárás esetén a MÁOK bankszámlájára kell utalni az eljárás megindítását követően az ügyfél személyes tárhelyére kiküldött tájékoztató alapján

Új Praxis engedély kérelmezése, meglévő Praxis engedély adatainak módosítása:

         - az ügyleírás a következő linken érhető el:

https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,b55b83f9-c4f7-40d4-8eca-2169411b604f

         - a kitöltendő e-papírt a következő linken találjuk:

https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=KAM_PRAX_ENG

         - Kamarai tagok számára a praxis engedéllyel kapcsolatos ügyintézés díjmentes

Egyéb igazgatási kamarai ügyek, igazolások kiállítása és adatmódosítások, etikai panasz benyújtása:

         - az ügyleírás a következő linken érhető el:

https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#ugyleiras,4e13815f-781e-4610-860b-11e8838f99c2

         - a kitöltendő E-papírt a következő linken találjuk:

https://epapir.gov.hu/level/uj?ugytipus=EGYEB_IG_KAM

         - ezen eljárásoknak nincs külön díja  (kivétel az E-Papíron benyújtott etikai eljárás)

Az eljárások során MÁOK a birtokába kerülő személyes adatokat a mindenkor hatályban lévő vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeli.

Az adatkezelő minden eljárásban a hatáskörrel rendelkező szerv (azaz a MÁOK vagy a MÁOK illetékes területi szerve). Az adatkezelés célja a megindított eljárásokban az ügyfelek beazonosítása és az eljárás lefolytatása. Az adatkezelés időtartama az eljárás lefolytatásához szükséges időtartam.

Kezelt adatok: vezeték- és keresztnév, anyja neve, születési hely, születési idő, valamint a kérelem típusától függően a csatolmányban szereplő adatok, igazolások és az egyes nyilvántartásokban rögzítendő adatok.

Üzemszünet vagy esetleges üzemzavar észlelése esetén kérjük jelezze a   maok@t-online.hu  e-mail címen.

Felmerülő kérdése esetén keresse a MÁOK Országos Irodáját e-mail-ben vagy telefonon!

E-mail címünkmaok@t-online.hu

Telefonszám: +3614132490

Hivatali kapunk címe: MAOK (rövid név); 238813954 (KRID)

 

Felülvizsgálat a MÁOK által hozott közigazgatási határozatok esetében

Amennyiben nem ért egyet a MÁOK által hozott közigazgatási határozattal, úgy kérjük az ÁNYK-ban kitöltött űrlap használatával benyújtott keresetlevéllel kezdeményezzen felülvizsgálati eljárást elektronikus formában.

Magánszemélyként erre az Ügyfélkapun, nem magánszemélyként pedig a Cégkapun keresztül van lehetősége.

Kérjük beküldés előtt hitelesítse a keresetlevelet ÁNYK-n keresztül.

Az ÁNYK-ba letöltendő formanyomtatvány letölthető a következő linkről:

Keresetlevél

 

Tájékoztató együttműködő szervek részére

 

Hivatali kapunk címe: MAOK (rövid név);  238813954 (KRID)

Információ átadási szabályzatunk ide kattintva tölthető le