Ezúton is tájékoztatjuk az érdekeleteket a következőkről:
az ORFK tájékoztatása szerint a 2018. évi kábítószer és pszichotróp anyag felhasználásról szóló felhasználói jelentéseket (beküldési határidő 2019. január 31.) már csak és KIZÁRÓLAG ELEKTRONIKUSAN lehet beküldeni ügyfélkapun (önálló állatorvosok) vagy Cégkapun keresztül (cégek).
Részletekért kattintson a Tovább gombra!
A felhasználó jelentés űrlapja a www.police hu oldalon érhető el, és a kitöltéséhez az ÁNYK (Általános Noymtatvány Kitöltő) program szükséges, amit a NAV honlapjáról lehet letölteni és a számítógépre telepíteni.
A police.hu- n itt van a jelentéshez az űrlap:
http://www.police.hu/hu/ugyintezes/elektronikus-ugyintezes/igazgatasrendeszeti-szakterulet
Itt az "Egyéb rendészeti hatósági eljárások" felirat végén kell kibontani a lehetőségeket
Az odajutás lépésenként így néz ki:
- www.police.hu
- bal felső sarokban a 3 vonalra kattintani
- ügyintézés
- elektronikus ügyintézés
- Igazgatásrendészeti szakterület
- Egyéb rendészeti hatósági eljárások
- Ürlap (legfelső sor ) letöltés, megnyitás és előjön a Ro-0007-es nyomtatvány, ami 3 oldalas.
- Ezt kell kitölteni és beküldeni a leirt módon
Az ORFK (ill. a Megyei Rendőrfőkapitányságok) semmilyen más módon nem fogadja el a felhasználói bejelentéseket (és az új felhasználói igényeket/engedély kérelmeket is csak ezen a módon lehet beadni) !
Most még december eleje van, javasoljuk mindenkinek az időben történő felkészülést (pld. az ÁNYK letöltését, telepítését) elvégezni! A police.hu szerint január 21-től új nyomtatvány lesz, de addig használható a régi!
MEGJEGYZÉS: a vonatkozó jogszabály szerint ugyanezt a felhasználó jelentést el kell küldeni a területileg illetékes KH Járási Hivatalának is. Azt jelenleg nem tudjuk, hogy a Járási Hivatalok csak elektronikusan fogadják ezeket a jelentéseket (az Ügyfélkapu működik minden Járási Hivatalnál), vagy lehetőség van/lesz azok postai úton történő beküldésére. Ezt megpróbáljuk megtudni az illetékesektől.